
Reklamation & feedback efter hemkomst
Observera att detta formulär inte kan användas till avbokning eller återbetalning av bokningar.
Är du incheckad just nu och vill reklamera? Då måste du genast ta kontakt med personalen på din destination, genom att besöka eller ringa receptionen (numret hittar du på din bokningsbekräftelse), då de flesta av alla händelser som anmäls går att lösa direkt på plats. Om receptionen är obemannad blir du kopplad till vårt Guest Service/Jour 0771-101 200.
Tänk på att:
För att en ersättning ska vara aktuell i efterhand är det en förutsättning att du kontaktat personalen på plats under din vistelse (via e-post hej@firstcamp.se om personal ej finns tillgänglig på plats) angående ärendet. Om vi inte getts möjlighet att åtgärda en eventuell händelse så är du enligt bokningsvillkoren och branschpraxis inte berättigad till någon ersättning.
- Dina synpunkter ska vara oss tillhanda senast två månader efter din hemkomst.
- Om det gäller sjukdom, stöld eller skada är det ditt försäkringsbolag du ska kontakta.
- Handläggningstiden på reklamationer är ca 3 veckor.