På First Camp kan du jobba på våra destinationer eller utgå från något av våra supportkontor i Stockholm eller Göteborg.
Som medarbetare i receptionen är du det första gästerna ser, och det sista de glömmer. Här vilar ansvaret på dig att på bästa sätt starta gästernas semester för att säkerställa att de börjar och avslutar sin vistelse hos oss med en skön känsla. Utöver vanliga receptionssysslor som att lotsa våra gäster i rätt riktning när det kommer till aktiviteter på campingen och i det närliggande området, ansvarar du ofta även för butiksförsäljningen. Flexibel, vänlig och lösningsorienterad är viktiga egenskaper som vi ser hos en grym receptionist.
Kanske det viktigaste giget av de alla. Utan rena och fräscha anläggningar spelar det ingen roll hur vackra omgivningarna är, eller hur trevlig personalen är. Rollen som lokalvårdare är ett uppdrag som vi värdesätter högt. I vårt mål att bli världens ledande campingkedja krävs en hög standard, och då krävs noggranna och yrkesstolta lokalvårdare med öga för detaljer.
En grundläggande kugg i kugghjulet är personalen i våra bistros. Det är du som står mellan lyckade sommardagar och komplett katastrof. Hjälp gästerna att hålla blodsockret i schack genom att tillaga enkel och god mat enligt våra smidiga koncept. Din uppgift är att förgylla vistelsen för våra gäster och hjälpa de som vill unna sig lite extra på semestern. Här söker vi dig med fingertoppskänsla som gärna har ett permanent smile.
Vem vill inte knalla runt och vara problemlösaren nummer ett? Som fastighetsskötare och vaktmästare är ingen dag den andra lik och i din roll är du en viktig beståndsdel för våra gästers helhetsupplevelse. En förmån är att alla våra destinationer är vackert belägna i natursköna omgivningar så jobbet innefattar även en daglig dos balsam för själen.
Destinationschef är en unik roll, här ansvarar du nämligen för hela driften, försäljningen och resultatet på din destination. Du har personansvar för all personal på destinationen och du är en idérik genomförare som inte är rädd att kavla upp ärmarna när det behövs. Vi vill bli världens ledande campingkedja genom att fokusera på innovation, hållbarhet och datadrivna gästinsikter. Därför vill vi att alla våra anställda ska drivas av att skapa mervärde, inte bara för våra gäster men även för varandra. Som destinationschef är du ytterst ansvarig för att skapa mervärde på din destination.
Som medarbetare på Contact Center har du en mycket viktig roll. Du är den som räddar dagen när receptionen på destinationen inte räcker till. Du är alltid steget före och lotsar gästerna till ett bättre erbjudande än vad de själva tänkt sig. Ärenden kan gälla allt från små saker som gör gästernas nuvarande vistelse lite roligare, eller hjälpa våra gäster att boka sitt nästa besök hos oss. Här söker vi dig som är lösningsorienterad och har fingertoppskänsla.
På supportkontoret är vårt yttersta ansvar att stötta våra stjärnor på destinationerna med gästens upplevelse i fokus. På First Camp erbjuder vi en arbetsplats med stark tillväxt och snabb utvecklingstakt. Våra supportkontor är centralt belägna i Stockholm respektive Göteborg och här finns VD, ekonomi, marknad, försäljning, contact center, fastighet och HR samlade. Vi strävar efter att bli världens främsta campingkedja genom att prioritera innovation, hållbarhet och datadrivna insikter om våra gäster. Tillsammans delar vi en gemensam passion för att skapa mervärde, för varandra och våra gäster.