Vad kan vi hjälpa till med? Här hittar du våra vanligaste frågor och svar inför och under din semester.
Hur använder jag rabattkoden som jag fått? Går det att kombinera rabatter och erbjudanden? Varför fungerar inte rabattkoden? Kan jag lägga till rabattkoden på en bokning jag redan gjort? Varför kan jag inte logga in på First Camp Club? Hur byter jag mitt lösenord? Vilken kommunikation får jag som klubbmedlem? Varför kan jag inte se mina bokningar i appen? Hur delbetalar jag med mina intjänade poäng? Vilka in- och utcheckningstider gäller? Hur checkar jag in om jag kommer sent? Hur räknar man längd på ekipage? Med eller utan drag för husvagn? Hur räknar man storlek på tält, är det med eller utan linorna på tältet? Får jag har två tält på samma tomt? Varför kostar det extra att välja en specifik plats? Vad ingår i bokning av campingtomt? Vad ska jag tänka på att ta med mig när jag hyr en stuga? Hur av- eller ombokar jag min bokning? Hur många får man bo på campingtomt/tältplats? Hur många får man bo i en stuga? Kan barnen bo i en egen stuga? Finns det plats för barnsäng i stugan? Vad gäller när jag bokar Skara Sommarland? Ingår parkering till Skara Sommarland? Får jag övernatta i min bil? Hur lång är svarstiden via mail? Får man hyra aktiviteter som cykel, trampbil, kanot etc om man inte bor på campingen? Får man delta i aktivitetsprogrammet eller andra aktiviteter på campingar, till exempel under midsommar, även om man inte bor på campingen? Vilka tider är minigolfen öppen? Kan jag boka bord på restaurangen? Finns det grill att låna? Vad har ni för åldersgränser? Hur kommunicerar vi med våra gäster? Varför måste jag uppge min mailadress och telefonnummer när jag bokar? Får jag ta med mig husdjur eller servicehund till era destinationer? Är poolen öppen, och får man bada även om man inte bor på campingen? På vilka destinationer finns Yessi? Hur köper jag Husbilspasset? Hur bokar jag plats med Husbilspasset? Hur fungerar säsongsplats på First Camp? Hur och när betalar jag för min säsongsplats?
First Camp Guest Service Har du frågor utanför destinationens öppettider, behöver hjälp med din bokning eller vill ha grymma restips? Hör av dig till oss på Guest Service – vi hjälper dig gärna!
Telefon: 0771-101 200 E-post: hej@firstcamp.se Måndag-söndag: 10.00-19.00
Välj destination för kontaktuppgifter & öppettider Välj destination nedan för att se information om öppettider och kontaktuppgifter.
Trivselregler på campingplatsen
Reklamation & feedback efter hemkomst