Incheckning efter stängning

Så bokar du och checkar in utanför receptionens öppettider

Våra destinationer har öppet hela dygnet – även om inte personal finns på plats. Och svaret på frågan om du kan checka in utan hjälp av receptionspersonal är självklart, ja! Hos oss kan du komma och gå precis som du vill. Det gäller även under vinterhalvåret när många receptioner har stängt kvällar och helger.


Såhär enkelt är det att boka, checka in och njuta av din vistelse på våra destinationer:

Ingen bokning? Följ dessa steg så checkar vi in dig!

  • Boka och betala din vistelse via vår onlinebokning*.
  • Ring vårt Contact Center på 0771-101 200 och ange ditt bokningsnummer.
  • Vi släpper in dig och löser så du får ditt passerkort och eventuell nyckel.

*Onlinebokningen är öppen fram till 16:00 för ankomst samma dag. Bokningar därefter kan göras via telefon med Contact Center under deras öppettider.

Har du redan en bokning men behöver hjälp att komma in?

Inga konstigheter. Du kommer få ett sms från din destination med den information du behöver för att smidigt checka in när du kommit fram.

Du kan självklart alltid få tag på oss via 0771-101 200 om du behöver hjälp.


Efter Contact Centers öppettider blir du automatiskt kopplad till vår nattjour som hjälper dig in. Observera att det inte går att boka något boende för natten utanför Contact Centers öppettider.